Blogowe zmiany

Wracam! Wracam do blogowania.

Zdaję sobie sprawę z tego, że pisanie długich artykułów na blogach nie jest teraz na topie, większość osób woli krótkie formy, np Instagram lub Tik-tok. Jednak pisanie bloga, opisywanie miejsc, które się odwiedza, to swego rodzaju pamiętnik, do którego łatwiej wrócić niż do stories na Instagramie. Blogowanie sprawia również, że sama muszę pogrzebać w Internecie i w książkach by dowiedzieć się czegoś więcej i by tę wiedzę w jasny sposób przekazać.

Postanowiłam rozdzielić artykuły o Tajwanie i edukacji domowej. Do tej pory wszystko wrzucałam w jedno miejsce do Babel School in Taiwan. Tamten blog ma już ponad dziesięcioletnią historię, na początku prowadziłam go po angielsku, później w dwóch językach, a ostatnio po polsku. Ponieważ jednak moje dzieci już dorosły, to nie za bardzo mam o czym pisać. Ania o swoim homeschoolingu, lekcjach, zadaniach i wycieczkach pisze na swoim blogu Ania Out & About (blog ten przejęła po starszym bracie). 

Jednocześnie zdecydowałam się dołączyć do bloga o Japonii artykuły o Tajwanie. Tak więc będziecie mogli tu czytać nie tylko o nieznanej Japonii, ale także o Tajwanie. Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać od czasu do czasu.

Komentarze

Popularne posty